68. Wieczór z marketingiem

Śląskie Towarzystwo Marketingowe oraz Instytut Marketingu Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej zapraszają 23 maja 2017 r. na 68. Wieczór z Marketingiem w Częstochowie przy ul. Armii Krajowej 19B – Sala 107 (sala Rady Wydziału).



 


– Czym różni się rzecznik prasowy dużej firmy od rzecznika prasowego Kościoła Katolickiego,

– Jaki jest wizerunek Kościoła instytucjonalnego co na niego wpływa,

– Jakie działania z zakresu public relations wpływają na kontakt z mediami,

– Jak tworzyć i odróżnić komunikację efektowną od efektywnej,

– Jakie podjąć działania, aby komunikaty z wielu źródeł były zintegrowane,

– Jak scentralizować działania, aby realizowana efektowna komunikacja marketingowa była połączona z efektywną,

– Co to jest IoT,

– Jak skutecznie docierać do konsumentów w XXIw.,

– Czy współczesny konsument jest gotowy na posiadania inteligentnego domu,

– Jakie kampanie marketingowe są najbardziej skuteczne w obrzarze IoT,

– Jak rozwija się sektor IoT.

17.00 – 17.15
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.
17.15 – 17.20
Przywitanie oraz informacje organizacyjne: Artur Sawicki (Prezes Zarządu ŚTM).
17.20 – 18.10 (prezentacja + czas na pytania).
Wizerunek Kościoła instytucjonalnego i złożone relacje z mediami? – ks. dr hab. Józef Kloch (medioznawca i wieloletni rzecznik prasowy Konferencji Episkopatu Polski).
18.10 – 19.00
Złoty środek komunikacji, czyli wiele kanałów – jeden punkt stykuAndrzej Ogonowski (Brand and PR director w SMSapi).
19.00 – 19.15 – Przerwa integracyjna.
19.15 – 20.00 – (prezentacja + czas na pytania).
Inteligentny dom w 24h?Jacek Dziura (Brand Strategist w FIBARO IP).
20.15
Zakończenie Wieczoru.

Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
ul. Armii Krajowej 19B
sala 107 (I piętro – sala Rady Wydziału)
Parking przy ulicy Akademickiej
Mapa dojazdu