74. Wieczór z marketingiem

Śląskie Towarzystwo Marketingowe oraz Instytut Marketingu Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej zapraszają 16 maja 2019 r. na 74. Wieczór z marketingiem w Częstochowie przy ul. Armii Krajowej 19B – Sala 107 (sala Rady Wydziału).


– Co jest istotą SEO;

– Przyszła postać SEO;

– Jak przygotować się na zmiany w Google;

– Jak stworzyć zdrowe i efektywne warunki pracy w dziale marketingu;

– Jak wygląd przestrzeni biurowych wpływa na wizerunek firmy;

– Zasady projektowania przestrzeni biurowych;

– Trendy w projektowaniu przestrzeni biurowych;

– Jak prowadzić komunikację marketingową w branży e-commerce;

– Dobre i złe praktyki komunikacji marketingowej na przykładzie sklepów internetowych;

– Przyszłość działań komunikacyjnych branży e-commerce.

17.00 – 17.15
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.

17.15 – 17.20
Przywitanie oraz informacje organizacyjne: Artur Sawicki (Prezes Zarządu ŚTM)

17.20 – 18.10 (prezentacja + czas na pytania)
Jak to jest z tym SEO?Tomasz Stopka (specjalista ds. SEO; założyciel SEMURAI)

18.10 – 19.00 (prezentacja + czas na pytania)
Jak przekształcić wojskowe koszary w siedzibę nowoczesnej firmy?Maciej Żłobiński (specjalista ds. projektowania przestrzeni biurowych; założyciel ACTIVUS)

19.00 – 19.15 – Przerwa integracyjna

19.15 – 20.00 – (prezentacja + czas na pytania)
Komunikacja marketingowa w e-commerceTomasz Jankowski (PR Manager – Ceneo.pl).

20.00
Zakończenie 74. Wieczoru z marketingiem.

Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej 
ul. Armii Krajowej 19B
sala 107 (I piętro – sala Rady Wydziału)
Duży i bezpłatny parking przy ulicy Akademickiej.
Mapa dojazdu 

Ze względu na wstęp wolny wymagana rejestracja – ZAPISZ SIĘ!

Tomasz Stopka
Specjalista SEO prowadzący niedużą agencję SEO SEMURAI w podkrakowskich Niepołomicach. W czasie ponad 10 lat pracy jaki specjalista SEO, miał okazję współpracować z klientami różnego typu i wielkości.  Tomasz zrealizował liczne konsultacje i prelekcje a także szkolenia SEO we współpracy z Whitepress. Ma na swoim koncie książkę o Content Marketingu, kurs Wideo o SEO a także liczne publikacje w wielu mediach. Na co dzień stara się budować widoczność stron klientów poprzez optymalizację stron i treści na nich zawartych.  

Maciej Żłobiński
Absolwent międzynarodowych studiów magisterskich z Zarządzania i Marketingu oraz studiów podyplomowych z Zarządzania Firmą. Od 1997 roku lat zajmuje się tworzeniem optymalnych warunków pracy intelektualnej (biurowej) poprzez odpowiedni dobór i aranżację wyposażenia meblowego, we współpracy z największymi polskimi producentami i dystrybutorami mebli biurowych. Od 2003 roku prowadzi własną firmę ACTIVUS, będącą pierwszym w Polsce doradcą i brokerem wyposażenia meblowego dla firm. Od 2011 roku członek, a od 2014 – wiceprezes Śląskiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Ergonomicznego (ponownie wybrany na kadencję 2018-2022). Autor artykułów w prasie specjalistycznej nt. ergonomii pracy biurowej (Promotor BHP, Puls HR, Property Design, Puls Biznesu). Autor referatów naukowych z zakresu projektowania przestrzeni biurowych. Zapraszany jako prelegent na konferencje naukowe poświęcone projektowaniu wnętrz biurowych oraz jako wykładowca na uczelniach wyższych – kierunek architektura i architektura wnętrz – wykłady dot. wieloaspektowości projektowania przestrzeni biurowych oraz ćwiczenia z zakresu ergonomii pracy z komputerem i projektowania stanowisk pracy intelektualnej, m.in. na:- Politechnice Śląskiej (Wydział Architektury), Wyższej Szkole Technicznej w Katowicach, Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania w Warszawie (w ramach programu ARCHISTARTER).
Zapraszany na konferencje biznesowe jako prelegent-panelista merytoryczny w zakresie optymalizacji stanowisk pracy biurowej w tym ergonomii pracy z komputerem, m.in. na:
– Kongresie Polskiego Towarzystwa Informatycznego,
– Sympozjum Polish Green Building Council w Warszawie,
– Konferencji „Praktyczna Kultura Bezpieczeństwa” w Sycowie (z zaproszenia Delphi Poland SA),
– Konferencji nt. Zdrowego biura organizowanej przez polski oddział BuroHappold w Warszawie.
Współautor programu programu specjalistycznego szkolenia dla pracowników umysłowych firm i instytucji „Zdrowe biuro – jak przetrwać w biurze do emerytury”. Przeprowadził takie szkolenia m.in. w: BUROHAPPOLD w Warszawie, GOETHE INSTITUT w Krakowie; DELPHI POLAND SA w Krakowie (wybrane działy); EATON AUTOMOTIVE w Bielsku-Białej, a także szkolenia otwarte w tym zakresie dla służb BHP i HR firm krakowskich, współfinansowe przez ZUS oddział w Krakowie. Od 2018 roku Członek Sądu Konkursowego konkursu dla studentów architektury „Śląskie Przysiadki”.

Tomasz Jankowski
W serwisie Ceneo.pl odpowiada za działania PR, głównie współpracę z mediami. Współtworzy też serwis informacyjny i tematyczny Ceneo.pl oraz wspiera działania zespołów z obszaru marketingu, social mediów, a także employer brandingu. W przeszłości związany był z Radiem ZET. Jako dziennikarz przez blisko 5 lat pracował dla tej redakcji we Wrocławiu oraz w Katowicach. W 2015 roku znalazł się w gronie finalistów ogólnopolskiego konkursu Grand Press w kategorii „News”.  Przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję rzecznika prasowego wrocławskiego MPWiK S.A. Jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu. Ukończył też studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu w zakresie zarządzania i marketingu.