STUDIA PODYPLOMOWE

Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza na studia podyplomowe Cyfrowa komunikacja marketingowa, które realizujemy we współpracy z GWSH.

Cyfrowa komunikacja marketingowa, studia podyplomowe, Śląskie Towarzystwo Marketingowe, GWSH

Cel studiów
Celem studiów jest poszerzenie kompetencji zawodowych oraz nabycie eksperckiej wiedzy w zakresie komunikacji marketingowej. To studia dla osób, które prowadzą lub planują prowadzić komunikację marketingową we współczesnym, cyfrowym świecie z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi, form, kanałów i technik marketingowych. Podczas zajęć prowadzonych przez grono ekspertów uczestnicy studiów dowiedzą się jak budować wielopoziomową komunikację marketingową nowoczesnej marki.

Co nas wyróżnia
Wszyscy wykładowcy są praktykami w swoich specjalnościach, dlatego większość zajęć prowadzona jest w formie warsztatów i laboratoriów.

Dlaczego warto
Oczywiste jest, że budowanie nowoczesnej marki nie jest dziś możliwe bez narzędzi, które dostarcza internet. Duża część społeczeństwa nie może funkcjonować bez dostępu do cyfrowego świata oraz przedmiotów, które są z nimi związane, czemu sprzyja coraz większa łatwość obsługi urządzeń i oferowanych narzędzi oraz dostępność usług internetowych. Powstaje zatem pytanie jak skutecznie komunikować się z konsumentem, który większość czasu spędza w cyfrowym świecie. Jak tworzyć treści, które wywołają jego ciekowość i skierują do wskazanego źródła. Wreszcie jak analizować wdrażane działania marketingowe pod kątem ich skuteczności i kosztów. Te i wiele innych zagadnień podejmą wykładowcy podczas studiów podyplomowych „Cyfrowa komunikacja marketingowa”.

Adresaci

  • pracownicy agencji marketingowych, którzy planują podnieść swoje kompetencje zawodowe
  • pracownicy komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za marketing w MMŚiD przedsiębiorstwach
  • pracowników instytucji państwowych, które wykorzystują kanał komunikacji digitalowej bądź planują go wykorzystywać w działalności marketingowej
  • właścicieli prywatnych firm, którzy planują rozpocząć komunikację z otoczeniem poprzez komunikacje digitalową
  • absolwenci szkół wyższych, którzy planują poszerzyć wiedzą z obszaru komunikacji marketingowej

Program
123 godziny podzielone na 12 bloków tematycznych:

  1. Podstawy cyfrowej komunikacji marketingowej
  2. Media społecznościowe
  3. Wideo marketing
  4. Content marketing i copywriting
  5. Komunikacja mobilna (sms)
  6. Automatyzacja marketingu
  7. Projektowanie graficzne na potrzeby internetu
  8. Wirtualna rzeczywistość
  9. E-mail marketing
  10. Badania internetowe
  11. Marketing w wyszukiwarkach oraz pozycjonowanie
  12. Prawne aspekty komunikacji marketingowej

13 wykładowców, a wśród nich:
dr Anna Miotk                       –   ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych
dr Przemysław Rusiecki         –   ekspert w dziedzinie e-mail marketingu, twórca Anomaila
Artur Sawicki                         –   specjalista w dziedzinie komunikacji marketingowej
Tomasz Sobisz                       –   specjalista w kreowaniu tekstów
Artur Kurkiewicz                    –   doświadczony projektant graficzny
Adam Latocha                       –   specjalista w dziedzinie wideo marketingu
Barbara Kornafel                   –   specjalistka w dziedzinie SEO i SEM
Andrzej Ogonowski               –   ekspert w dziedzinie komunikacji sms
Jakub Korczyński                   –   założyciel studia Giant Lazer – VR / AR / MR i 360
Daniel Rydel                          –   specjalista w dziedzinie badań internetowych
Hubert Olszowski                  –   specjalista w dziedzinie marketing automation
Tomasz Świątek                     –   specjalista w dziedzinie marketing automation
Bartosz Piątek                        –   specjalista w dziedzinie prawa w komunikacji marketingowej

Szczegółowe informacje