fbpx

16. Wieczór z marketingiem

17.00 – część wstępna
17.01-17.10 – Co słychać w Towarzystwie. Przyjęcie nowych członków, wręczenie im certyfikatów Towarzystwa.
17.11-17.30 – Słownik Marketingowy: Krytyczna analiza pojęcia marketing oraz określających go „historycznych” definicji – Wiesław Bełz (STM)
17.31-18.00 – Kampania pozytywna energia w niecały rok po emisji. Czy „śląskie” stało się bardziej atrakcyjne turystycznie? – Adam Hajduga (Urząd Marszałkowski)

18.00 – część główna
18.00-18.10 – Marketing turystyki, a może turystyka jako biznes – czyli czego na temat turystyki można się nauczyć na śląskich uczelniach? – Anna Staszewska (GWSH)
18.10-18.40 – Specyfika i istota marketingu obszarów turystycznych. Wspólne działania marketingowe podmiotów turystycznych zlokalizowanych na danym obszarze. Fenomen marketingu sieciowego i koopetycji – dr Michał Żemła (GWSH)
18.40-19.30 – Jak się robi marketing w turystyce? Dyskusja z udziałem menedżerów firm i instytucji związanych z branżą szeroko rozumianej turystki. Udział wezmą udział: Janusz Trybus (TopSport), dr Michał Żemła (GWSH)

19.45 – część klubowa wieczoru
19. 45-21.00 -Historie firm: Biuro Turystyczne TOP. Wspomnienia z wypraw egzotycznych
Opowiada Janusz Trybus
19. 45-21.00 – Podróż z dźwiękiem mis, gongów i dzwoneczków tybetańskich – zaprasza Ewa Wachowiak – instruktor jogi i relaksacji
Osoby pragnące wziąć udział w sesji powinny się ubrać w wygodny strój. Proszę zabrać ciepłą bluzę i koc do przykrycia. Koszt relaksacji wynosi 25 zł ( w tej cenie otrzymują Państwo opaskę relaksacyjną z lawendą). Relaksacja jest podstawą sukcesu. Każdy może doświadczyć potęgi relaksu – harmonii ciała, umysłu i ducha. Masaż dźwiękiem jest skuteczną metodą relaksu: w stanie odprężenia, osiągniętym poprzez wibracje dźwięku, usunięte zostają nagromadzone w codziennym stresie napięcia, blokady i uczucie niepewności. Jest to podstawa ożywienia i wzmocnienia samouzdrawiających zdolności organizmu.

21.00
Zakończenie Wieczoru