Śląskie Towarzystwo Marketingowe bierze udział w europejskim projekcie pn. “Praktyka czyni mistrza. Studenckie praktyki zawodowe w obliczu zmian prawnych, społecznych i gospodarczych”.
Liderem projektu jest Uniwersytet Śląski w Katowicach, a Śląskie Towarzystwo Marketingowe jest jedyną polską organizacją partnerską biorąca w nim udział.
W ramach działań projektowych powstaną trzy komplementarne rezultaty:
- wytyczne dotyczące formalnych kwestii związanych z realizacją praktyk na kierunkach praktycznych (rezultat 1);
- e-publikacja pn. Kodeks dobrych praktyk zawodowych na studiach o profilu praktycznym. Opinie, inspiracje, egzemplifikacje (rezultat 2);
- film prezentujący dobre wzorce studenckich praktyk zawodowych (rezultat 3).
Elementami projektu będą dwa wydarzenia kierowane do różnych grup interesariuszy: Kongres Dobrych Praktyk Zawodowych, a także Konferencja podsumowująca pt. Praktyki zawodowe – nowe otwarcie.
Harmonogram projektu PMP na lata 2020-2022
Projekt realizowany jest zgodnie z umową EOG/19/K3/W/0011 w okresie 01.04.2020 do 31.03.2022.
Projekt „Praktyka czyni mistrza” korzysta z dofinansowania o wartości 92743 euro otrzymanego od Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach funduszy EOG. Celem głównym projektu jest usprawnienie systemu realizacji studenckich praktyk zawodowych w Uniwersytecie Śląskim na kierunkach o profilach praktycznych poprzez stworzenie dokumentacji, regulaminów, procedur oraz Kodeksu dobrych praktyk zawodowych.
![]() |
|