fbpx

18. Wieczór z marketingiem

17.00 – cześć wstępna Wieczoru
17.15 – oficjalna prezentacja nowej strony internetowej Towarzystwa
Justyna Dziuma (3W Systemy Informacyjne) oraz Artur Kurkiewicz (ŚTM) zaprezentują naszą nową stronę oraz opowiedzą o jej użyteczności dla członków i sympatyków, a także o nowych funkcjach i bogactwie treści.

17.45Barter wielostronny jako narzędzie marketingowe
Krzysztof Pietrzak (dyrektor regionu Śląsk, Barter System Polska) opowie o tym, czym jest barter wielostronny, a także o korzyściach płynących z uczestnictwa w platformie barterowej – zaletach finansowych oraz marketingowych.

18.20 – Przerwa

18.35Własność intelektualna w reklamie
Dr Justyna Ożegalska-Trybalska (Uniwersytet Jagielloński) opowie o podstawowych zasadach ochrony własnych i przestrzegania cudzych praw do własności intelektualnej. Wytwory intelektualne wykorzystywane w działalności promocyjnej i reklamowej przedsiębiorstwa podlegają ochronie prawami własności intelektualnej. W kontekście takiej działalności konieczna jest zarówno znajomość zasad, na jakich chronione są utwory reklamowe oraz reklamowane i promowane produkty, jak i znajomość tego, jak prowadzić działalność promocyjną i reklamową nie naruszając praw własności intelektualnej innych osób.

19.50 – Przerwa

20.00Rzeczpospolita Polska – logo i PR, czyli problemy z tożsamością
Część pierwsza wykładu Artura Kurkiewicza o polskich symbolach narodowych – o ich historii, znajomości, rozumieniu i traktowaniu – w kontekście Corporate Identity i National Identity

20.55 – Zakończenie Wieczoru