fbpx

29. Wieczór z marketingiem

17.00 – CZĘŚĆ WSTĘPNA
17.00-17.05 – Na początek: Felieton Co tam panie w marketingu? – O konkursie na logo pewnej ważnej uczelni – Wiesław Bełz
17.05-17.10 – Co słychać w Towarzystwie? Wręczenie certyfikatów i odznak nowym członkom
17.10-17.20 – Mój marketing. Adam Wajda – Rzecznikowanie to też marketing
17.20-17.30 – Temat do dyskusji: Raport o stanie marketingu na Śląsku
17.30-17.50 – Najlepsze clipy reklamowe ostatnich lat. Autorski blok Tomasza Sobisza (Telewizja Polska SA). Konkurs dla uważnych widzów

18.00 – CZĘŚĆ GŁÓWNA
Krótki, mandaryński kurs nowoczesnego zarządzania projektami
Gość specjalny Wieczoru: Marek Kowalczyk (Mandarine.pl)
18.00 – Dlaczego większość projektów jest mocno opóźnionych i przekracza swój budżet? Co jest główną tego przyczyną. Jak temu zaradzić? Jak jest z kulturą PM w naszym kraju? Czym jest project management i dlaczego jest taki ważny? – prezentacja autorska

19.30 – CZĘŚĆ DYSKUSYJNA
Zarządzanie projektami marketingowymi (i innymi), w warunkach polskich i śląskich…
19.30-20.00 – W dyskusji wezmą udział: Marcin Widera, Wiesław Porosło, Janusz Trawka, Mariusz Wróbel, Izabella Uhl, Joanna Masarczyk-Bełz i inni…

20.00 – CZĘŚĆ KLUBOWA WIECZORU
20.00 – 20.30 – Prezentujemy książkę Wieczoru. „Jednominutowy menedżer”, Kena Blancharda i Spencera Johnsona – Monika Wziętek
20.30 – 20.50 – Kod sztuki – kod reklamy – Kod mistrza z Delft – Wiesław Bełz (STM).
20.50 – 21.00 – Zakończenie Wieczoru.

21.00 – PO WIECZORZE
Tradycyjnie spotykamy się w Dobrej Karmie, …by prowadzić długie dyskusje o marketingu i życiu.