fbpx

5. Wieczór z marketingiem

17.00 – cześć wstępna
Telewizja jako medium reklamowe – prezentacja dyrektor agencji reklamowej TVP Katowice – Joanny Waszczak. Zwiedzanie Ośrodka Telewizyjnego (studio Aktualności, studio duże, inne pomieszczenia)

18.00 – część główna

Praca nad znakiem graficznym organizacji:

* Logo w praktyce – prezentacja Moniki Wziętek i Kamila Popławskiego z agencji Empiria.
* Praca nad logo z punktu widzenia plastyka – prezentacja autorska Wojciecha Liebnera, grafika i projektanta, autora znaków graficznych, m.in. Alpinus, Mysław, HiMountain, 5 lat Polski w Unii Europejskiej.
* Zawirowania wokół znaku graficznego kampanii promocyjnej „Wschodzący Białystok” – Bogusław Kamiński
* Prezentacja wyników ankiety na temat znaków graficznych zagranicznych towarzystw marketingowych – Bogusław Kamiński.
* Prezentacja warunków konkursu na logo Śląskiego Towarzystwa Marketingowego – Artur Kurkiewicz
* Książka dla Uczestników – Michael Evamy „LOGO”