fbpx

51. Wieczór z marketingiem

Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na 51. Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w pierwszy czwartek lutego (06.03.2014) w TVP Katowice.

 

16.40 – 17.00
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.
17.00 – 17.10
Przywitanie, informacje organizacyjne – Artur Kurkiewicz.
17.10 – 17.55
Prasa firmowa – szanse, wartości i perspektywy – przedstawi Ewa Stępniewicz, Członkini Zarządu Stowarzyszenia Prasy Firmowej
Prasa firmowa (gazety i magazyny wydawane przez firmy i instytucje) z powodzeniem konkurują o czytelnika z niezależnymi tytułami. Czekają na nas w sklepach, restauracjach, salonach samochodowych, w samolotach i pociągach oraz w instytucjach kultury. Dostajemy je również od naszych pracodawców.
Ostatnio wiele z nich przybrało formę elektronicznych wydań. Jaka jest przyszłość tego narzędzia marketingowego?
17.55 – 18.40
Pozwól pracownikowi zrozumieć – czyli rzecz o komunikacji wewnętrznej w praktyce, prezentacja Roberta Olejarczyka
Cele prowadzenia profesjonalnej komunikacji wewnętrznej.
Kto taką komunikację może prowadzić? Czy da się to robić z zewnątrz?
Zastosowania w praktyce – ludzie, produkty, zmiany, rynki, wydarzenia, kryzys…
Content is the king – czy także wewnątrz firmy?
O czym mówić, o czym nie mówić? Jak mówić? Czy szczerość się opłaca?
Skuteczny dobór kanałów komunikacji – od e-maili i listów, przez gazetki i filmy, do spotkań, mediów i social mediów.
Odsłaniamy nieco know how – od pomysłu i planu prac, przez zebranie zespołu, do działania i …rozliczenia
18.40-19.00
Przerwa integracyjna
19.00 – 19.15
Unia wspiera mikroprzedsiębiorstwa – o projekcie szkoleniowym opowie Agata Halama
Szkolenia, w których warto wziąć udział:
– marketing internetowy oraz język angielski biznesowy – wszystko jest dla ludzi.
– kosztorysowanie i AutoCad wraz z językiem angielskim… żeby nie być monotematycznym.
FAQ dotyczące szkoleń i zasad rekrutacji.
19.15 – 19.45
Psy, wiosna i czyste miasta, czyli pomysł na kampanię wyborczą, prezentacja Tomasza Sobisza z cyklu „Spoty reklamowe, stare i nowe”
19.45 – 20.30
Gry symulacyjne i ich wartości biznesowe – o rynku gier oraz tworzeniu gier projektowanych i dedykowanych konkretnym celom, np. szkoleniom biznesowym, opowie ich twórca Grzegorz NAWARA.
Gry symulacyjne świetnie doskonalą umiejętność współpracy liderów oraz zespołów. Potrafią skutecznie poprawić jakość komunikacji w zespole.
W szczególności symulacja wymusza doskonalenie takich umiejętności jak:
– komunikacja w zespole,
– proszenia o wsparcie,
– udzielania wsparcia,
– szybkie rozwiązywanie konfliktów,
– współpraca w warunkach rywalizacji,
– godzenie celów indywidualnych różnych grup.
Symulacja stawia nacisk na pokazanie jak konkurencja i kooperacja różnych działów wpływa na efekt finansowy firmy. Uświadomienie naturalnych procesów zachodzących w grupie pomaga uczestnikom wypracować zachowania i postawy wartościowe dla siebie oraz firmy.
20.35
Zakończenie Wieczoru.