fbpx

52. Wieczór z marketingiem

Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na 52. Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w pierwszy czwartek kwietnia (03.04.2014) w TVP Katowice.

 

16.40 – 17.00
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.
17.00 – 17.10
Przywitanie, informacje organizacyjne – Adam Latocha.
17.10 – 17.40
Internet w marketingu czyli marketing w Internecie. CeBIT 2014, reminiscencje – prezentacja Adama Latochy.
Targi CeBIT w Hanowerze tradycyjnie są areną światowej prezentacji najnowszych trendów i technologii informatycznych. Na tegorocznych targach CeBIT wydarzeniem wartym odnotowania była prezentacja 54 innowacyjnych start-up, w tym dedykowanych marketingowi i sprzedaży. Dwa z nich, posiadające rewolucyjny potencjał w dziedzinie sprzedaży internetowej i obsłudze klientów, będą przedmiotem bliższego omówienia.
17.40 – 18.25
Analiza SEO – narzędzia, które warto znać – prelekcja Kamila Pietrasika.
Jak samodzielnie przeprowadzić podstawowy audyt SEO swojej strony internetowej?
Autor prelekcji zaprezentuje bezpłatne i proste w obsłudze programy, dzięki którym Uczestnicy będą potrafili samodzielnie m.in.:

  • przeprowadzić analizę metatagów,
  • znaleźć i poprawić niedziałające linki,
  • przekonać się jak szybko wczytuje się dana strona internetowa i jak zwiększyć jej wydajność?
  • poznać słowa kluczowe, które generują największy ruch,
  • na bieżąco sprawdzać aktualne pozycje określonych fraz w wyszukiwarce,
  • przygotować mapę witryny,
  • zgłosić nową stroną do google, celem jej szybszego zaindeksowania.

18.25 – 18.50
Przerwa integracyjna
18.50 – 19.20
Google Adwords w praktyce – omówienie efektów przeprowadzenia 100 dniowej kampanii adwords do wsparcia sprzedaży business-to-business. Prezentacja Adama Latochy.
Podczas prezentacji zostaną omówione niezbędne parametry kampanii reklamowej adwords, jak: stawka CPC, budżet dzienny, terytorium, harmonogram, słowa kluczowe, treści reklam. Prelegent przedstawi także zakres zmian, jaki okazał się niezbędny do wprowadzenia w kodzie strony www, aby można było mierzyć konwersję celu, przybliży trudności, z jakim się zetknął i udzieli rad, jak unikać podstawowych błędów. W podsumowaniu słuchacze zapoznają się z ekonomicznym efektem przeprowadzonej 100-dniowej kampanii adwords reklamującej usługi na rynku B2B.
19.20 – 19.50
Spoty reklamowe w Internecie omówi Tomasz Sobisz
19.50
Zakończenie Wieczoru.

Kamil Pietrasik
Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, kierunek: ekonomia, specjalność: gospodarka miejska i regionalna.
Zawodowo, od ponad 10. lat związany z szeroko pojętym marketingiem internetowym. Pracował w działach internetowych Polskapresse Sp. z o.o. i Agora S.A. oraz w agencjach interaktywnych. Od ponad trzech lat jest kierownikiem marketingu w firmie Tartel Sp. z o.o., gdzie odpowiada w głównej mierze za realizację bądź koordynowanie działań e-marketingowych.

Adam Latocha
Magister Inżynier – Absolwent Politechniki Śląskiej (Wydział Elektroniki, Automatyki i Informatyki) i Górnośląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania (Marketing i Zarządzanie).
Manager odpowiedzialny za obszar marketingu i wsparcia sprzedaży w firmie EQ System i powiązanych kapitałowo spółkach.
Wykładowca studiów podyplomowych z dziedziny sprzedaży B2B na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach i praktycznego wykorzystania informatyki w biznesie na Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
Wiceprezes Śląskiego Towarzystwa Marketingowego i członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego.

Tomasz Sobisz
Absolwent filologii polskiej Uniwersytetu Śląskiego oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie w zakresie CSR – Strategia Odpowiedzialnego Biznesu. Marketingowiec, autor tekstów reklamowych, promocyjnych oraz koncepcji i projektów marketingowych, współwłaściciel firmy Manufaktura Wiedzy Estakada Sp. z o.o. Członek zespołu ds. promocji Społecznej Odpowiedzialności Biznesu przy Urzędzie Marszałkowskim w Katowicach. Wiceprezes Zarządu Śląskiego Towarzystwa Marketingowego.