fbpx

59. Wieczór z marketingiem

16.45 – 17.15
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.
17.15 – 18.00
Bartosz Pudo – „Marketing bezpośredni vs ochrona danych osobowych”
18.00 – 18.15
Przerwa
18.15-19.00
Tomasz Madejski – „The Rumble in the Jungle -lekcja nowoczesnego marketingu”
19.00 – 20.00
Maciej Stanusch – „Hostessa do zadań specjalnych czyli (Nie)Wirtualny Doradca”
20.00-20:30 Podsumowanie Wieczoru z Marketingiem.

Marketing bezpośredni vs ochrona danych osobowych – Jak zgodnie z prawem pozyskać dane osobowe klientów? Jak je zabezpieczyć? Jak tworzyć i przechowywać bazy mailingowe? Jakie klauzule umieścić w umowie z agencją reklamową? Przyjdź i posłuchaj!
Bartosz Pudo, Prawnik SZiP
W swojej pracy pomagam Klientom dostosować obowiązujące w ramach ich przedsiębiorstwa procedury do wymogów ustawy o ochronie danych osobowych, a tym samym zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzanych przez nich danych. Oprócz doradztwa, również publikuję i szkolę, co pozwala mi być na bieżąco ze stale zmieniającymi się wymogami w zakresie ochrony danych osobowych.
Wolne chwile, szczególnie te dłuższe, spędzam w górach, zwykle z plecakiem, na szlaku. Gdy czasu jest mniej z przyjemnością bawię się ze znajomymi przy grach planszowych. Nie mogę żyć bez muzyki! Choć sam gram coraz rzadziej (kariera gitarzysty chyba nie była mi pisana), nie przestaję słuchać – od Rolling Stones po Sigur Rós, a lata nie wyobrażam sobie bez wizyty na OFF Festivalu.

The Rumble in the Jungle – lekcja nowoczesnego marketingu
„Walczysz na hiperkonkurencyjnym rynku. Wszystko co zrobisz bądź wymyślisz, zostanie skopiowane i ulepszone. Walczysz na rynku całkowicie zglobalizowanym, który w ciągu kilku chwil ten sam produkt czy usługę może otrzymać od kogoś innego. Na tym samym rynku na pewno jest ktoś, kto przez pół życia nie przeczytał ani jednej książki, a kto okaże się lepszy, sprytniejszy i odporniejszy na stres od Ciebie. Twoja wiedza przegra z formą. Warto, byś posłuchał tego, co mam Ci do powiedzenia.”
Tomasz Madejski, Managing Director agencji reklamowej Nextday Touchpoint Communication
Marką Nextday zarządza już blisko 10 lat. Specjalizuje się przede wszystkim w brandingu, strategiach, corporate indentity czy kampaniach politycznych. W gronie klientów agencji znalazły się już między innymi takie marki, jak: Gothaer, Vattenfall, Wojas, Mieszko, Sobik, Virtu, Intersport, Politan, Prawo i Sprawiedliwość, Platforma Obywatelska.

Hostessa do zadań specjalnych czyli (Nie)Wirtualny Doradca
Prelegent zaprezentuje najnowsze i pierwsze na świecie rozwiązanie jakim jest (Nie)Wirtualny Doradca, który łączy technologię rozpoznawania mowy, analizę semantyczną języka charakteryzującą sztuczną inteligencję i rozbudowaną bazę wiedzy ogólnej. Wirtualna Hostessa, która zna odpowiedzi na ponad dwa miliony pytań i nigdy nie wpada w irytację, może pracować w urzędach, centrach handlowych, na imprezach wystawienniczych etc. Jak praktycznie działa Wirtualna Hostessa? Tego nie da się opowiedzieć, gdyż to trzeba zobaczyć!
Maciej Stanusch, Prezes Zarządu Stanusch Technologies SA
Z branżą IT związany od 17 lat. Jest autorem ponad 50 artykułów na temat CRM. Brał udział w projektach m.in. dla American Express, WorkService, SodexhoPass, WSIP, PWN SA, Aster City, Carlsberg, Electrolux, SAP, Schneider Electric, Microsoft Polska. Od kilku lat zajmuje się problematyką wykorzystania metod i technik sztucznej inteligencji w marketingu oraz bezpośredniej obsłudze klienta. Kierowana przez niego Spółka Giełdowa Stanusch Technologies SA jest światowym liderem w dziedzinie budowy i wykorzystania technologii Wirtualnych Doradców.