fbpx

7. Wieczór z marketingiem

17.00 – część wstępna
Informacje z życia Towarzystwa: nowi członkowie, imprezy marketingowe, przed Kongresem Ludzi Marketingu, co nowego w konkursie na Logo STM

Podróże z Marketingiem
Gdzie Rzym a gdzie Krym! – prezentacja Wiesława Bełza

Studium Marketingu:
Godła, herby, pieczęcie – pradawne prototypy znaków graficznych i logotypów – prezentacja Stanisława Józefa Pieczki

18.00 – cześć główna
Wieczór autorski dr. Jana Grzeni, filologa, autora publikacji książkowych analizujących przemiany zachodzące w języku polskim pod wpływem środowisk związanych z nowymi technologiami („Komunikacja językowa w Internecie” wyd. PWN 2006, „Słownik nazw własnych” wyd. PWN 2008, inne). Autor opowie o pracy nad swymi publikacjami oraz rozwiąże wiele problemów językowych, m.in. odpowie na pytania „do Henkla czy do Henkela”, „Wysłałem SMS czy SMS-a”, „w IKEA czy w Ikei”? Partnerem i sponsorem nagród jest Wydawnictwo Naukowe PWN.

20.00 – część klubowa wieczoru
Wybieramy dziesięć najlepszych znaków graficznych!, refleksje nad książką: „Logo” Michaela Evamy (wyd. PWN 2008). Prezentacja Bogusława Kamińskiego