fbpx

81. Wieczór z marketingiem

Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza na 81. Wieczór z marketingiem w formule online, który odbędzie się 16 listopada 2023 r.
Rozpoczęcie transmisji na Facebooku Towarzystwa o godz. 18.00.

– dezinformacja, fake newsy i ich wpływ na decyzje zakupowe;

– przesycenie, stres i dezorientacja od nadmiaru reklam i informacji reklamowych;

– uzależnienie od mediów społecznościowych, wpływ na zdrowie psychiczne dorosłych i młodzieży;

– czym jest presja społeczna?

– stres finansowy, kompulsywne zakupy i inne zaburzenia powodowane agresywnym marketingiem;

– przykłady manipulacji emocjami w działalności marketingowej;

18.00 – 18.05
Przywitanie oraz informacje organizacyjne: Artur Sawicki (Prezes Zarządu ŚTM)

18.05 – 18.40
Szambo wybiło! Presja społeczna, manipulacja emocjami, dezinformacje – Marcin Orocz (Profiler i ekspert od mikroskspresii; hartownik, Orocz.com)

18.40 – 19.15
Empatyczny marketing – czy wrażliwość sprzedaje?Adrianna Wardzała (Ekspertka ds marketingu B2B; CEO SUUR MARKETING)

19.15 – 19.40
Pytania od uczestników, podsumowanie i zakończenie 81. Wieczoru z marketingiem.

 

Marcin Orocz

Profiler i ekspert od mikroekspresji. Uczy jak słuchać empatycznie, radzić sobie z emocjami i wypaleniem zawodowym własnym i zespołu. Doradza w zakresie budowania efektywnych i odpowiedzialnych zespołów handlowych. Działa aktywnie w zakresie zmiany przepisów i ochrony nieletnich i prywatności w internecie. W przeszłości prowadził projekty e-commerce i digital dla największych graczy na rynku. Zaangażowany społecznie: prowadzi klub sportowy i pomaga odnaleźć równowagę psychiczną poprzez aktywność sportową całych rodzin.

 

Adrianna Wardzała

Ekspertka w dziedzinie nowoczesnego marketingu B2B. Tworzy strategie marketingowe wykorzystujące nowe media do budowania silnych marek firm i umacniania pozycji liderów. Doradza klientom w obszarze budowania strategii marketingowej i tworzenia społeczności. Posiada doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi zespołami w trybie zdalnym. Obecnie prowadzi własną agencję SUUR Marketing oraz zajmuje się prowadzeniem szkoleń z zakresu komunikacji w pracy zdalnej.