fbpx

„Festiwal Przedsiębiorczości BOSS”

Już od 11 kwietnia rozpoczyna się z inicjatywy Śląskiego Studenckiego Forum Business Centre Club „Festiwal Przedsiębiorczości BOSS”. Projekt jest to niebywałą okazją dla studentów i absolwentów, aby skorzystać z szeregu bezpłatnych, certyfikowanych warsztatów z zakresu: zakładania własnych działalności gospodarczych, technik zarządzania przedsiębiorstwem, badań marketingowych, reklamy, CSR, procesów biznesowych oraz wielu innych. Wydarzenie, nad którym Honorowy Patronat objęło Miasto Katowice, zostanie przeprowadzone na Uniwersytecie Śląskim oraz Uniwersytecie Ekonomicznym i potrwa do 14 kwietnia. 

Tematyka warsztatów oraz wykładów:

  • Efektywny biznes w kontekście Lean Management
  • Komunikacja w sytuacjach nieformalnych
  • Podstawy zatrudniania w firmie. Jak prawidłowo rozumieć przepisy
  • Budowanie organizacji dojrzałej procesowo 
  • Mistrzowski Kurs Szybkiego Czytania, technik pamięciowych i map myśli
  • Czy warto założyć działalność gospodarczą?
  • Legalna firma bez rejestracji? Tak, to możliwe.
  • Seks przereklamowany
  • Jak badać i analizować rynek
  • Mistrzowski Kurs Szybkiego Czytania, technik pamięciowych i map myśli
  • Elementy Etykiety i Savoir-vivre
  • Etykieta w Biznesie 
  • oraz wiele innych

    Eksperci ŚTM, którzy wystąpią podczas festiwalu:


    BUDOWANIE ORGANIZACJI DOJRZAŁEJ PROCESOWO.
    Nasze spojrzenie na firmy, których podstawowym elementem przewagi konkurencyjnej są procesy biznesowe i korzyści z nich płynące. Zaprezentujemy pełen zakres potrzebnych umiejętności zaczynając od przeprowadzenia fotografii dnia pracy, mapowania i modelowania procesów biznesowych, osiągnięcia poziomu dojrzałości procesowej, kończąc na opracowaniu profesjonalnej księgi know-how. Wystąpienie oparte na praktyce zawodowej i przykładzie firmy McDonald’s. 
    Prowadzący Monika Wziętek i Kamil Popławski (Śląskie Tow. Marketingowe/Empiria)

    JAK BADAĆ I ANALIZOWAĆ RYNEK
    Czyli o najnowszych metodach i technikach badawczych, a także o tym, czego badacze szukają w naszych mózgach oraz na śmietnikach i jakie wnioski Henry Ford wyciągnął z wizyty w rzeźni, a pracownicy Apple z podglądania japońskich kuchenek do gotowania ryżu.
    Prowadzący Artur Kurkiewicz (Śląskie Tow. Marketingowe/Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz).

    SEKS PRZEREKLAMOWANY
    Czyli wszystko, co chcielibyście wiedzieć o seksie w reklamie, ale baliście się zapytać… Woody Allen zapewne nie dojedzie, dlatego wystąpi Artur Kurkiewicz (Śląskie Towarzystwo Marketingowe / Agencja Reklamowa Artur Kurkiewicz). Prowadzący postara się zmierzyć z mitem marketingowym, który mówi, że seks sprzedaje.
    Prowadzący Artur Kurkiewicz (Śląskie Tow. Marketingowe/Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz).