fbpx

II Kongres Ludzi Marketingu

PROGRAM

II KONGRESU LUDZI MARKETINGU

02.04.2008 r.

Wydział Teologiczny Uniwersytetu Śląskiego

 

 

8.15 – 9.00
Rejestracja uczestników Kongresu

9.01 – 9.10
Powitanie uczestników i oficjalne otwarcie Kongresu
Wiesław Bełz, Maciej Mitręga, Paweł Sikora (Śląskie Towarzystwo Marketingowe)
Adam Latocha (Simple)

9.10 – 9.30
Przaśność marketingowa a marketing relacjiMaciej Mitręga (Śląskie Towarzystwo Marketingowe)

9.31 – 9.55
Prezentacja programu Kongresu, prezentacja prelegentów i sponsorów Kongresu
Wiesław Bełz (Śląskie Towarzystwo Marketingowe)

9.56 – 10.20
Wykorzystanie technik sztucznej inteligencji w budowaniu relacji z klientem (CRM)Maciej Stanusch

10.21 – 10.43
Jak zastosować CRM do wsparcia sprzedaży B2BAdam Latocha (Simple)

10.43 – 11.00
Przerwa integracyjna

11.00 – 13.00
Sesja warsztatowa nr I 
Podstawy marketingu internetowego. Organizacja marketingu w firmie, terminologia marketingu

Raport o e-mailinguDominik Dobko (Marketing Maestry),
Jak powstają bazy danych? – Mariusz Mrozowski (HBI),
Anomaile w firmach czyli możliwości i zagrożenia, w marketingu e-mailowmPrzemysław Rusiecki (Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach)
Organizacja działu marketingu w firmie dużej, małej i średniejCzesław Bzduła (Śląskie Towarzystwo Marketingowe).
Jak powstawał Polsko-Angielski Słownik Terminów MarketingowychRoman Kozierkiewicz (Śląskie Towarzystwo Marketingowe).


Sesja warsztatowa nr II
Przegląd ofert oprogramowania CRM na polskim rynku
Janusz Latacz (Simple)
Michał Lipicki (BS4)
Edwin Chmielewski (Betasoft)
Paweł Psuty


13.01 – 14.15
Przerwa na obiad

14.15 – 14.50
Jak występować na konferencjach, aby był z tego jakikolwiek pożytek?Wojciech Murzyn

14.51 – 15.20
Wykorzystanie techniki filmowej do celów promocyjnych w przedsiębiorstwieAntoni Kreis (Stowarzyszenie Artystów Fotografików)

15.21 – 15.45
Mistrzostwa Marketingowców konkurs wiedzy z zakresu marketingu i CRMWiesław Bełz(Śląskie Towarzystwo Marketingowe)

15.46 – 16.15
Co warto wiedzieć o marketingu sportowymWojciech Majeran (Forum Biznesu Sportowego)

16.16 – 16.45
Ogłoszenie wyników Mistrzostw Marketingowców, wręczenie nagródWiesław Bełz (Śląskie Towarzystwo Marketingowe)

16.46 – 17.00
Zakończenie Kongresu
Degustacja wina (prowadzona przez firmę Domain Menada)

GALERIA ZDJĘĆ