fbpx

III Kongres Ludzi Marketingu

PROGRAM

III KONGRESU LUDZI MARKETINGU

27.05.2009 r.

Wydział Teologiczny Uniwersytetu Śląskiego

 

8.00 – 9.00
Rejestracja uczestników kongresu

9.01 – 9.15
Sygnał Kongresu. Oficjalne otwarcie. Powitanie uczestników. Prezentacja gości specjalnych. Zapowiedzi programowe. Uwagi organizacyjne.

9.16 – 9.30
Jak powstało logo ŚTMArtur Kurkiewicz

9.30 – 9.50
Ogłoszenie wyników konkursu na logo STM. Fanfary. Wręczenie nagród. Prezentacja zwycięskiego projektu – w różnych formach (wizytówka, papier firmowy, banner, odznaka). Wywiad z laureatem

9.51 – 10.30
Jak stworzyć dobre logo, zbudować dobrą nazwę, stworzyć super-markę?
Sesja dyskusyjna z udziałem jurorów konkursu na logo – dr Jan Grzenia

10.31 – 10.50
Jak zbudować dobrą witrynę internetowąJustyna Dziuma (3W)

10.51 – 11.10
Przerwa integracyjna

11.01 – 11.40
Czym jest marketing i jaka będzie jego przyszłość?
Sesja dyskusyjna z udziałem:
dr Kazimiera Kotra
Jaromir Matulewicz
Adam Latocha

11.40 – 12.00
Rynek badań marketingowych na świecie, w Polsce, w woj. śląskimAleksander Buczkowski (BCMM)

12.01 – 12.20
Programy lojalnościowe jako narzędzie budowania relacji z klientamiZuzanna Frett (iReward24)

12.21 – 12.40
Marketing a praktyczne zarządzanie firmąMonika Wziętek, Kamil Popławski

12.41 – 13.00
Wręczenie dyplomów i odznak honorowych Śląskiego Towarzystwa Marketingowego
Zdjęcie wszystkich uczestników Kongresu.

13.00 – 14.00
Przerwa na obiad

13.45 – 14.00
Wspieramy e-biznesLeszek Czech (Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości)

14.00 – 16.00
Panel rynkowy – aula „Wszystko o Klientach, dla Klienta” –

doskonałe tematy :
– korespondencja, ofertowanie, identyfikacja – Zbigniew Dziczkowski (Develop Polska)
– kompleksowe systemy informacyjne – Michał Kępiński (ksi.pl)
– badania marketingowe – Mira Fronczek (BCMM)
– identyfikacja – Monika Bagińska (Unisto GmbH)
– Strategia analiz danych – czyli w jaki sposób pogłębiać rozumienie decyzji zakupowych – Borys Skoracki – (iReward24)
– Net PR Synergy – Wiktor W. Kammer (Times Square PR Agency)

14.00 – 16.00
Sesja dyskusyjna nr 2 – Blok CRM
CRM (Chrome CRM) – Jaromir Matulewicz


16.05 – 16.25
Mistrzostwa marketingowców

16.30 – 16.50
Serwisy informacyjneJustyna Dziuma (3w)

16.55 – 17.15
Ogłoszenie wyników Mistrzostw Marketingowców,
Rozdanie nagród,
Zakończenie Kongresu

GALERIA ZDJĘĆ