fbpx

33. Wieczór z marketingiem

17.00 – CZĘŚĆ WSTĘPNA
17.00-17.05 – Na początek:Felieton „Wybory, wybory i po wyborach”
17.05-17.10 – Co słychać w Towarzystwie? Wręczenie certyfikatów i odznak nowym członkom.
17.10-17.30 – Mój marketing. Michał Wójcik (Sandler Training)
17.30-17.50 – Temat do dyskusji. Marketing a sprzedaż. Co mają wspólnego? Pytania i odpowiedź. Na kanwie prezentacji Sandler Training. Ankieta dla uczestników.

18.00 – CZĘŚĆ GŁÓWNA. Wybory, jako sfera marketingowa
Kampania wyborcza na posterach, bannerach i na ulotkach – spacerkiem po ulicach Katowic w dniu wyborów – Wiesław Bełz
Kampania wyborcza, jako zlecenie dla agencji reklamowej – Artur Kurkiewicz
Kampania wyborcza ad 2011 na Facebooku – Magdalena Gościniak
Kampania wyborcza ad 2011 w portalach ogólnoinformacyjnych – Bartek Szwedowski
Filmy oficjalne i mniej oficjalne (YouTube) – Tomasz Sobisz
Hit kampanii 2011 „Striptiz wyborczy Katarzyny Lenart” – Wiesław Bełz

19.30 – CZĘŚĆ DYSKUSYJNA
Temat na czasie: Jak będzie wyglądała kampania wyborcza za 5 lat. W jakim kierunku będzie podążał marketing wyborczy, jak będą wyglądały plakaty, clipy, jak będą kreowane wizerunki kandydatów…?
Udział wezmą – Michał Chamiga, Artur Kurkiewicz, Wojciech Saługa, Bartek Szwedowski, Izabella Uhl i inne zaproszone osoby.

20.15 – CZĘŚĆ KLUBOWA WIECZORU

20.15-20.20 – Historie i kulisy nazw marek handlowych dr Jan Grzenia
20.20-20.40 – Jak smakuje dobre wino? O marketingu najlepszego z napojów – opowie Dariusz Korczyński (sieć VW). Degustacja win.
20.40-21.00 – Podróże z marketingiem. Katalonia: Magdalena Gościniak

21.00 – PO WIECZORZE
Tradycyjnie spotykamy się w Dobrej Karmie, by prowadzić długie dyskusje o marketingu i życiu.


Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania im.J.Ziętka ul. Krasińskiego 2,
Katowice (budynek Zakładu Doskonalenia Zawodowego)