fbpx

53. Wieczór z marketingiem

Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na 53. Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w drugi czwartek maja (08.05.2014) w TVP Katowice.

Rejestracja oraz informacje dodatkowe
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uczestnictwo wymaga wcześniejszej elektronicznej rejestracji. Rejestrować można się przez panel rejestracyjny na stronie ŚTM: www.marketing.silesia.pl/harmonogram.php oraz na Facebooku – wybierając wezmę udział. Dla członków Śląskiego Towarzystwa Marketingowego udział w Wieczorze jest nieodpłatny. Pozostałe osoby będą proszone o wniesienie opłaty na cele statutowe ŚTM w kwocie 10 PLN, płatne przy wejściu.
W trakcie spotkania będzie można korzystać z bufetu – bufet TVP będzie czynny do zakończenia spotkania.

16.40 – 17.00
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.
17.00 – 17.10
Przywitanie, informacje organizacyjne – Artur Kurkiewicz
17.15 – 17.55
Student 2.0 w dwukierunkowej komunikacji marketingowej – wystąpienie Jacka Urody, prodziekana i wykładowcy Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Prezentacja będzie dotyczyła sektora usług edukacyjnych, ale będzie bazować na mechanizmach i narzędziach biznesowych wynikających z wieloletniego doświadczenia autora ze współpracy z przedstawicielami praktyki gospodarczej. Celem prelekcji będzie przedstawienie:

  • najważniejszych elementów dwukierunkowej komunikacji marketingowej integrującej działania na linii student-uczelnia (m.in. poprzez social media, marketing mobilny, e-mail marketing, grywalizację, Augmented Reality),
  • istoty budowania lojalności z interesariuszami w aspekcie Long Life Learning permanentna edukacja i dbałość integrację komunikacji marketingowej na całej ścieżce rozwoju: kandydat-student-absolwent),
  • roli zmiany z jednokierunkowego modelu komunikacji ze studentami (pasywnymi biorcy treści) na model dwukierunkowy (kluczowa interakcja i zaangażowanie studenta oraz integracja poszczególnych narzędzi komunikacyjnych),
  • praktycznych przykładów i case study.

17.55 – 18.15
Przerwa integracyjna
18.15-19.00
Motywacja w procesie dydaktycznym – czyli jak uczyć się skutecznie, prezentacja Marcina Orocza z ICAN Institute (wydawcy Harvard Business Review Polska), w trakcie której postara się odpowiedzieć m.in. na poniższe pytania:

  • Dlaczego sami nie chcemy się uczyć?
  • Kijem czy marchewką?
  • Grywalizacja w nauczaniu tylko dla pokolenia Y?
  • Czy Scarlett Johannson motywuje do nauki?
  • Dlaczego Hołowczyc jest lepszy?

19.00-19.30
Przerwa integracyjna
19.30 – 20.15
Polskie symbole narodowe – ich historia oraz powszechne błędy w reprodukcji, gawęda historyczno-marketingowa Artura Kurkiewicza.
Maj, ze względu na obchodzone święta, jest miesiącem specyficznym. Drugiego i trzeciego maja wyjątkowo dużo mówi się o historii i symbolach narodowych. Nie przeszkadza to jednak temu, że nadal niewiele o nich wiemy. Osoby zajmujące się marketingiem i reklamą spotykają się czasami w swej pracy z koniecznością umieszczenia (w drukach, na odzieży, upominkach, dyplomach itp.) godła bądź barw narodowych… i najczęściej popełniają poważne błędy. Najczęstsze z nich będzie można zobaczyć na przykładach – od dowodów osobistych po stroje sportowców.
20.15
Zakończenie Wieczoru.

Jacek Uroda – prodziekan, wykładowca akademicki, menadżer projektu w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Pasjonat nowych technologii oraz komunikacji marketingowej. W swojej pracy dydaktycznej, naukowo-badawczej oraz praktycznej koncentruje się głównie na zagadnieniach z zakresu marketingu internetowego, gospodarki elektronicznej oraz rozwoju szkolnictwa wyższego. Autor licznych publikacji z zakresu e-marketingu, kreowania wizerunku w Internecie oraz roli uczelni wyższych w nowoczesnej gospodarce. Członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego, Stowarzyszenia E-learningu Akademickiego, Centrum Nowoczesnych Metod i Technologii Edukacyjnych. Założyciel i prezes Stowarzyszenia Absolwentów i Studentów WSB.

Marcin Orocz – prywatny przedsiębiorca, właściciel firmy konsulting orocz.com. Współpracuje z ICAN Institute (wydawca Harvard Business Review Polska) jako Chief Digital Officer wprowadzając programy szkoleniowe w erę mobilności i grywalizacji. Prowadził projekty związane z zarządzaniem informacją w przedsiębiorstwach krajowych i zagranicznych dla takich firm jak. HP, SAP, Heineken, PLL LOT, Sokołów, Webanywhere, Outokumpu.

Artur Kurkiewicz – ukończył politologię i dziennikarstwo na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Stażysta IFG (Francuskiego Instytutu Zarządzania w Warszawie). Certyfikowany ekspert ds. benchmarkingu (certyfikat nr 22, wydany przez TÜV NORD Polska). Twórca autorskich strategii marketingowych HSM (Holistyczna Strategia Marketingowa), SRC (Strategia Rynków Cząstkowych) oraz koncepcji marketingu fundamentalnego. Właściciel jednej z najstarszych (1992 r.) agencji marketingowo-reklamowych na Śląsku. Wykładowca akademicki i trener. Prezes Śląskiego Towarzystwa Marketingowego.