fbpx

55. Wieczór z marketingiem

Dobry wieczór… bonsoir, buena noches, guten Abend, buonasera. Przed nami kolejny „Wieczór z marketingiem” – międzynarodowy. Spodziewamy się gości z Meksyku, Włoch i Niemiec. Francję będzie reprezentował Dom Sain-Etienne.

Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na międzynarodowy, 55. Wieczór z marketingiem, który odbędzie się w drugi czwartek października (09.10.2014) w TVP Katowice, ul. Telewizyjna 1.
Rejestracja oraz informacje dodatkowe

Claudio Rigola, prezes Izby Włosko-Polskiej, przedstawi główne obszary działalności. Opowie również o przebiegu Festiwalu Si Silesia oraz o tym, jak Włosi czują się w Polsce i jak na Sląsku odnajdują się włoskie firmy.

***

Szanse rozwoju i ekspansji polskich firm dzięki reklamie wyszukiwarkowej – Patrick Wosnitza, niemiecki (o polskich korzeniach) specjalista marketingu internetowego.

Prezentacja produktów Google. Możliwości jakie dają oraz szanse, które dzięki tym produktom mogą znaleźć się w Waszym zasięgu? Kiedy w ogóle przedsiębiorcom opłaca się korzystać tego typu narzędzi? Jak komponują się one w strategię marketingową?
Na te i Wasze pytania odpowiem podczas prezentacji. Zapraszam na moje, jakżeby inaczej, internetowe seminarium.

***

Międzynarodowa współpraca zdecentralizowana – na przykładzie Domu Miasta Saint-Etienne w Katowicach. O polsko-francuskiej współpracy gospodarczej (i nie tylko) na poziomie miast oraz regionów – opowie dr Robert Pyka, dyrektor zarządzający w Domu Miasta Saint-Etienne w Katowicach. 

Integracja europejska ma wiele obliczy. Można ją realizować zarówno odgórnie w drodze współpracy na szczeblu międzyrządowym poprzez realizację wspólnych strategii i polityk. Bez wątpienia jednak staję się ona najbardziej realną, kiedy dotyka bezpośrednio życia obywateli, a więc kiedy jest rozwijana także na szczeblu jednostek samorządu terytorialnego i wspólnot lokalnych. Jest to kwintesencja idei miast bliźniaczych oraz fundamentalny cel, jaki stawiali sobie założyciele Domu Miasta Saint-Etienne w Katowicach.(…)

***
O promocji kultury i kuchni meksykańskiej opowiedzą Maria Julia Barboza de Sztyler oraz Jacek Sztyler, właściciele firmy Harriba. 

Robert Pyka – absolwent Uniwersytetu Śląskiego na kierunkach socjologia oraz nauki polityczne, w 2007 uzyskał tytuł doktora nauk społecznych w zakresie socjologii.
– Od 2003 roku Dyrektor zarządzający w Domu Miasta Saint-Etienne w Katowicach (D.M.SE.K.), polsko-francuskiej instytucji działającej w ramach partnerstwa miast Saint-Etienne i Katowice.
– Od 2007 Adiunkt w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Śląski w Katowicach, a od 2012 roku Dyrektor ds. naukowych tego Instytutu.
– Prowadzi szeroką działalność na polu polsko-francuskiej współpracy międzynarodowej, pozostając jednocześnie aktywnym naukowcem. Opublikował kilkadziesiąt artykułów naukowych, jest autorem dwóch monografii i redaktorem trzech prac zbiorowych. 

Informacje na temat Domu St-Etienne znajdują się na stronie www.maison-saint-etienne.com  w zakładce Prezentacja oraz Dom miasta Saint-Etienne….
http://um.katowice.pl/strony/st-etienne/index.php?page=prezentacja%3Bdom_st_etienne

Patrick Wosnitza
– doradca ds. marketingu internetowego Doradzał między innymi:
– Rocket Internet
– Venture Stars
– Holtzbrinck Ventures
– Freeletics GmbH

Założyciel:
– Kinoheld GmbH (sprzedane) – bilety w internecie i na komórkę
– Pauschalreise.de (sprzedane) – podróże
– Wosnitza Consulting
Był także kierownikiem sprzedaży na rynek niemiecki oraz dyrektorem działu międzynarodowego marketingu internetowego w 21DIAMONDS GmbH

Claudio Rigola
Prezes Izby Włosko-Polskiej, prezes Zarządu Centrum Usług Księgowych LUNA w Tychach.

Zapraszamy…. jakoś się pomieścimy