fbpx

V Kongres Ludzi Marketingu

PROGRAM

V KONGRESU LUDZI MARKETINGU

19.09.2014 r.

Centrum Informacji Naukowej i Biblioteka Akademicka

 

10.00 – 10.45
Rejestracja uczestników

10.45 – 11.00 – Powitanie, prezentacja programu: Artur Kurkiewicz (prezes ŚTM), Tomasz Sobisz (wiceprezes ŚTM) oraz Jadwiga Witek (CINiBA)

 11.00 – 11.30
Marketing w koncepcji Sustainbility – bariery i perspektywy rozwojuprof. Arnold Pabian (dziekan Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej)

11.30 – 12.00
„Apolonia” z ogonkiem – o tym jak powstała polska czcionka narodowa i jak się spisuje. Co widzimy, gdy czytamy i jaką rolę odgrywa litera w reklamie od 2000 latdr Tomasz Wełna

12.00 – 12.45
7 dróg do autentyczności, czyli jak zmieniła się komunikacja i oczekiwania konsumentówMarcin Maj (OS3)

12.45 – 13.30
Zwyczaje zakupowe Polaków – które działania promocyjne są bardziej skuteczne, a które mniej?Karolina Karolczak (Agros Nova)

13.30 – 14.10
Przerwa integracyjna

14.10-16.00
Warsztaty

Warsztat nr I
Prawne aspekty prowadzenia kampanii reklamowej – warsztaty z konstruowania umówB. Pudo i J. Góra
(Ślązak, Zapiór i Wspólnicy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych.

Warsztat nr II
Marketing w dobrym stylu, czyli jak świadomie budować własny wizerunekMonika Janik (stylista ubioru)

Warsztat nr III
Informacyjne narzędzia wspierania działań marketingowychJadwiga Witek i Tomasz Zięba (CINiBA)

16.00 – 16.30
Przerwa integracyjna

16.30 – 17.15
Podjąć wyzwanie – nowa rola CMO w organizacjiKatarzyna Okularczyk (dyrektor Marketingu i Komunikacji IBM Polska i Kraje Bałtyckie)

17.15 – 18.00
Prawo autorskie w działalności reklamowejJarosław Góra (Ślązak, Zapiór i Wspólnicy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych)

18.00 – 18.35
Eye tracking oraz inne techniki badań marketingowych, które wspomagają zarządzanie opakowaniemAleksander Buczkowski (BCMM)

18.35 – 18.50
Coaching marki osobistejOlgierd Graca

18.50 – 19.30
Tożsamość wizualna polskich województwdr Anna Adamus-Matuszyńska, Piotr Dzik

19.30 – 19.45
Zakończenie Kongresu

GALERIA ZDJĘĆ