fbpx

64. Wieczór z marketingiem

Śląskie Towarzystwo Marketingowe oraz Instytut Marketingu Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej zapraszają 17 maja 2016 r. na 64. Wieczór z Marketingiem w Częstochowie przy ul. Armii Krajowej 19B – Sala 107 (sala Rady Wydziału)



 

– jaki jest poziom wydatków samorządów terytorialnych na działalność promocyjną i jakie są ich efekty

– jakie działania promocyjne podejmują samorządy terytorialne

– czemu marki wykorzystują prowokacje medialne w celach promocyjnych

– czy wykorzystywanie przez marki prowokacji medialnych nie sabotuje ich samych

– co to jest i do czego służy Marketing Automation

– jakie są wady i zalety z wdrożenia Marketing Automation w sektorze eCommerce

17.00 – 17.20
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.
17.20 – 17.30
Przywitanie oraz informacje organizacyjne: Artur Sawicki (szef Regionu Częstochowskiego ŚTM).
17.30 – 18.10 (prezentacja + czas na pytania).
Marketing terytorialny w polskich realiach – od wydatków, przez działania, po efekty: Robert Stępowski (ekspert dziedzinie marketingu miejsca).
18.10 – 18.45 (prezentacja + czas na pytania).
Marketing automation w eCommerce – dlaczego, to takie fajne, a „nikt” tego nie używa?: Marcin Cichoń (Performance Marketing Manager, Grupa Unity).
18.45 – 19.15
Przerwa integracyjna.
19.15 – 20.00 (prezentacja + czas na pytania).
Media, marki, prowokacje – rzecz o prawdzie, mistyfikacjach i wiarygodności marek w Sieci: Jacek Szlak (redaktor naczelny portalu „Marketing przy Kawie”).
20.15
Zakończenie Wieczoru.

Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej 
ul. Armii Krajowej 19B
sala 107 (I piętro – sala Rady Wydziału)
Duży i bezpłatny parking przy ulicy Akademickiej 
Mapa dojazdu