fbpx

66. Wieczór z marketingiem

Śląskie Towarzystwo Marketingowe oraz Instytut Marketingu Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej zapraszają 24 listopada 2016 r. na 66. Wieczór z Marketingiem w Częstochowie przy ul. Armii Krajowej 19B – Sala 107 (sala Rady Wydziału)



 


– Co to jest Data Science,

– Jak wygląda ekosystem i narzędzia Data Science,

– Jakie rozwiązania analityczne z udział Data Science sprawdzają się w praktyce,

– Jak przedsiębiorstwa rozumieją wirtualną rzeczywistość,

– Jakie są bariery niewykorzystywania idei VR,

– Jak skutecznie budować kampanię marketingową z udziałem Virtual reality,

– Jakich narzędzi należy użyć, aby łączyć świat online z offline.

17.00 – 17.15
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.
17.15 – 17.20
Przywitanie oraz informacje organizacyjne: Artur Sawicki (szef Regionu Częstochowskiego ŚTM).
17.20 – 18.15 (prezentacja + czas na pytania).
Praktyczna i faktyczna mapa Data Science dla Twojej firmy: dr Albert Hupa (prezes IRCenter, specjalista analiz digitalowych i web mining’u).
18.15 – 18.30
Przerwa integracyjna.
18.30 – 20.10 (prezentacja + czas na pytania + testowanie sprzętu VR).
Jak zniszczyliśmy busa dla Militaria.pl? Od filmu 360 do profesjonalnej kampanii marketingowej: Jakub Korczyński (CEO/Co-founder Virtuality360).
20.15
Zakończenie Wieczoru.

Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
ul. Armii Krajowej 19B
sala 107 (sala Rady Wydziału)
Parking przy ulicy Akademickiej
Mapa dojazdu