fbpx

67. Wieczór z marketingiem

23 marca 2017 r. zapraszamy na kolejny Wieczór z marketingiem.
Tomasz Sobisz zaprezentuje i omówi reklamy z tegorocznego Super Bowl,
Artur Kurkiewicz opowie o czasach postprawdy i jakie one niosą niebezpieczeństwa dla ekonomistów i marketingowców,
Monika Sienkiewicz opowie o strategiach marketingowych i biznesowych oraz zaprezentuje grę warsztatową „Twierdza Poznań” – nowoczesne narzędzie do nauki.


17.00-17.15
Rejestracja gości
17.15-17.20
Powitanie uczestników – Artur Kurkiewicz (ŚTM), Grzegorz Rosiński (Drogowskazy Kariery)
17.20-17.55
Tomasz Sobisz – Reklamy Super Bowl 2017
Super Bowl – amerykańskie święto sportu, a od 1984 r. wielkie wydarzenie także dla świata reklamy i marketingu. Tegoroczna, 51. edycja Super Bowl pokazała nam czym reklama jest dzisiaj i czego możemy spodziewać się w (niedalekiej) przyszłości.
18.00 – 18.35
Artur Kurkiewicz – Ekonomiści i marketingowcy w czasach postprawdy
W roku 2016 leksykografowie słowników oksfordzkich wybrali słowo post-truth (postprawda) słowem roku. Porozmawiamy o zmianach w otaczającym nas świecie. O zmieniających się relacjach społecznych i ekonomicznych. Nastał czas postprawdy. Co to oznacza dla marketingowców i ekonomistów? Skąd się to bierze i jak sobie radzili z niektórymi problemami mistrzowie marketingu?
18.35 – 19.00
Przerwa integracyjna
19.00
Monika Sienkiewicz – Strategia w małej i średniej firmie
1. Strategia to nie wszystko. Model biznesowy – szersza perspektywa.
2. Strategia marketingowa jako strategia funkcjonalna.
3. Gra warsztatowa „Twierdza Poznań” – nowoczesne narzędzie do nauki. Rozegranie wstępnej sesji z nastawieniem na komunikowanie i wdrażanie strategii.


Tomasz Sobisz
Ekspert w dziedzinie marketingu, reklamy i komunikacji. Prezes firmy Manufaktura Wiedzy Estakada Spółka z o.o., Wiceprezes Śląskiego Towarzystwa Marketingowego oraz Wiceprezes Fundacji Wiedzy i Dialogu Społecznego AGERE AUDE. Wykładowca akademicki (Komunikacja promocyjna i kryzysowa, Uniwersytet Śląski). Absolwent filologii polskiej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie w zakresie CSR – Strategia Odpowiedzialnego Biznesu.

Artur Kurkiewicz
Ukończył politologię i dziennikarstwo na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Stażysta IFG (Francuskiego Instytutu Zarządzania w Warszawie). Certyfikowany ekspert ds. benchmarkingu (certyfikat nr 22, wydany przez TÜV NORD Polska). Twórca autorskich strategii marketingowych HSM (Holistyczna Strategia Marketingowa), SRC (Strategia Rynków Cząstkowych) oraz koncepcji marketingu fundamentalnego. Właściciel jednej z najstarszych (1992 r.) agencji marketingowo-reklamowych na Śląsku. Wykładowca akademicki i trener. Rzemieślnik reklamy i marketingu.

Monika Sienkiewicz
Od 2001 roku związana z zarządzaniem w polskich firmach. Od 2007 roku założyciel, strateg firmy Empiria oraz konsultant biznesowy. Trener i doradca metodyczny, doświadczony praktyk w zakresie szkoleń dla biznesu. Konsultantka przekonana o strategicznym wpływie ludzkiej pracy i umysłu na pomyślny rozwój świata i każdej nowoczesnej organizacji w nim działającej. Mistrzyni Gry Twierdza Poznań.