fbpx

77. Wieczór z marketingiem

Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza na 77. Wieczór z marketingiem w formule online, który odbędzie się 20 stycznia 2022 r.
Rozpoczęcie transmisji na Facebooku Towarzystwa o godz. 18.00.

– Jak mierzyć efekty działań marketingowych w cyfrowym świecie?

– Czy Twoja reklama sprzedaje?

– Czym jest konwersja w Internecie;

– Za pośrednictwem czego szukać nowych kontaktów biznesowych?

– Jaką rolę odgrywa sztuczna inteligencja w pozyskiwaniu nowych klientów?

– Jak łączyć kompetencja handlowców z platformą generującą potencjalnych klientów?

18.00 – 18.05
Przywitanie oraz informacje organizacyjne: Artur Sawicki (Prezes Zarządu ŚTM)

18.05 – 18.40
Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie – Przemysław Dworakowski (CEO Be Perfect, prezes zarządu w Pozyskaj-Klienta sp z o.o)

18.40 – 19.15
Marketing napędzanymi danymi – Oldschool w drodze do cyfryzacjiEliasz Zawłocki (Dyrektor marketingu w Eltrox)

19.15 – 19.30
Pytania od uczestników, podsumowanie i zakończenie 77. Wieczoru z marketingiem.

Przemysław Dworakowski
CEO w Be Perfect. W marketingu internetowym od 16 lat. Specjalizuję się w dostarczaniu usług marketingowych (strony internetowe, platformy, aplikacje dedykowane oraz mobilne i promocja w Internecie). Zbudował ponad 40 osobowy zespól specjalistów z zakresu marketingu internetowego. Certyfikowany Partner Premier Google oraz specjalista Google Ads oraz Analytics. W swoim portfelu ma ponad 200 marek, który na co dzień pomaga realizować kampania marketingowe.

Eliasz Zawłocki
Absolwent Politechniki Częstochowskiej i Akademii Leona Koźmińskiego. Entuzjasta zarządzania procesowego, badań jakościowych i łamania utartych schematów prowadzenia marketingu na rynkach specjalistycznych. Prekursor spotkań branżowych łączących ze sobą szkolenia techniczne z elementami show które obecnie są implementowane w całej Europie przez współpracujące korporacje. W latach 2018 i 2019 wraz z zespołem odznaczony nagrodą Dahua Awards w kategorii Najlepszy Marketing.

Swoją przygodę z marketingiem rozpoczynał w Start-Up LekkiKoszyk.pl gdzie współtworzył jeden z pierwszych serwisów Cash Backowych w Polsce. Od 11 lat zaangażowany w rozwój sieci sprzedażowej Eltrox, gdzie odpowiadał za jakość obsługi, rozwój e-commerce, a od 6 lat piastuje stanowisko dyr. marketingu i jest odpowiedzialny za budowę komunikacji, badania oraz szeroko pojęte działania marketingowe. Na przestrzeni tych 11 lat marka Eltrox z poziomu sklepu w Częstochowie urosła do sieci 38 sklepów własnych i 80 punktów partnerskich, oraz osiągnęła poziom lidera w branży sprzedaży systemów zabezpieczeń w Polsce.