fbpx

Roman Kozierkiewicz – Członek Honorowy

Roman Kozierkiewicz – Autor słowników terminologii biznesowej, ekonomicznej i marketingowej m.in. Dictionary of Marketing Terms, Dictionary of Business Terms, Dictionary of Finance Terms for Professionals)

Roman Kozierkiewicz o sobie :

Moje zainteresowanie marketingiem datuje się z czasów studiów (1956-1961) na Wydziale Handlu Zagranicznego dawnej SGPiS (dziś SGH). Był to wtedy tzw. marketing socjalistyczny – ten normalny marketing, jaki narodził się w Stanach Zjednoczonych był “owocem zakazanym”. Dopiero z biegiem lat, zwłaszcza po przemianach ustrojowych, wróciliśmy do korzeni.
Co wniósł marketing do mojego życia? Trudno odpowiedzieć, są tu zarówno elementy pozytywne (gdy działania marketingowe w sposób elegancki promują nowy produkt) i negatywne (gdy widzimy jak w sposób nachalny, brutalny “spece” od marketingu wdzierają się do naszej świadomości lub podświadomości).
Czy marketing jest dziedziną z perspektywą? Tak, tak długo jak świat będzie “wymyślał” nowe produkty, które trzeba będzie wprowadzać na rynek. Ludzka pomysłowość nie zna przecież granic.