fbpx

VI Kongres Ludzi Marketingu

PROGRAM

VI KONGRESU LUDZI MARKETINGU

18.09.2015 r.

Centrum Informacji Naukowej i Biblioteka Akademicka

 

11.30 – 11.45
Przywitanie i otwarcie V Kongresu Ludzi Marketingu – Tomasz Sobisz (prezes ŚTM), Artur Kurkiewicz (wiceprezes ŚTM) i oraz Jadwiga Witek (CINiBA)

11.45 – 12.05
Nowoczesne podejście do informacji w bibliotece otwartejProf. dr hab. Dariusz Pawelec (CINiBA)

12.05 – 12.40
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w obsłudze klientaMaciej Stanusch (Stanusch Technologies SA)

 12.40-13.00
Zastosowanie Net Promoter Score w badaniach satysfakcji klientówAleksander Buczkowski (BCMM Badania Marketingowe)

 13.00-13.35
SPiced hAM – aspekty prawneJarosław Góra (Ślązak, Zapiór i Wspólnicy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych)

 13.35 – 14.15
Przerwa integracyjna

 14.15-16.15
Warsztaty

Warsztat nr 1
Informacyjne narzędzia wspierania działań marketingowychJadwiga Witek i Tomasz Zięba (CINiBA)

Warsztat nr 2
E-commerce – dlaczego robisz to źle?Mateusz Dąbroś i Bartosz Pudo (prawnicy kancelarii Ślązak, Zapiór i Wspólnicy)

Warsztat nr 3
Marketing MMŚP – praktyczne wnioski z doświadczeń badawczychKarol Wolski (naukowiec i praktyk)

16.15-16.45
Przerwa integracyjna

16.45-17.20
Dlaczego jedni wygrywają a inni przegrywają kampanie wyborcze w Polsce? Zarys czynników wpływających na sukces wyborczy Sebastian Drobczyński (pionier i ekspert marketingu politycznego)

17.20-17.55

Quo vadis Augmented Reality? Hipotez kilka – Piotr Koźniewski (3R Studio Mobile)

17.55-18.30
Nowoczesne metody dwukierunkowej komunikacji z klientem Piotr Pietrzak (CTO IBM Polska i Kraje Bałtyckie)

18.30
Zakończenie Kongresu

GALERIA ZDJĘĆ