fbpx

65. Wieczór z marketingiem

Październikowy Wieczór z marketingiem 2.0 jest pierwszym z trzech 3 wydarzeń organizowanych przez ŚTM jesienią 2016 r.
Kolejne to:

Wieczór z marketingiem 2.0 w Częstochowie – 24 listopada 2016

Konferencja Wyróżnij się lub zgiń organizowana przez Koło naukowe KOMUNIKATOR Uniwersytetu Śląskiego i Śląskie Towarzystwo Marketingowe 1 i 2 grudnia 2016. Uczestnicy konferencji mogą spodziewać wykładów i warsztatów prowadzonych przez znanych specjalistów, m.in. Annę Miotk, Marcina Maja i Henryka Mruka.

Natomiast teraz zapraszamy na najbliższy Wieczór z marketingiem
Wstęp bezpłatny, wymagana jednak jest rejestracja na naszej stronie: http://www.marketing.silesia.pl/harmonogram

17.00 – 17.15
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.
17.15 – 17.20
Przywitanie oraz informacje organizacyjne: Tomasz Sobisz (Członek Zarządu ŚTM).
17.20 – 18.10 (prezentacja + czas na pytania)
B2B i B2C – nowoczesne kanały sprzedażowe dla biznesu – OPTeam SA
18.10 – 19.00 (prezentacja + czas na pytania)
Badania marketingowe w internecie – BCMM – badania marketingowe Sp. z o.o.
Analiza social media, Google Trends, Google Analytics – to narzędzia coraz lepiej znane w świecie marketingu. Jak pojawienie się nowych możliwości monitorowania działań marketingowych wpływa na pracę badaczy? Podczas prezentacji dowiemy się, jak narzędzia do analizy danych w internecie mogą być wykorzystywane przez agencje badawcze i co z tego wynika dla marketingowców.
19.00
Zakończenie 65. Wieczoru z marketingiem.

Piotr Halicki – główny specjalista ds. produkcji i rozwoju oprogramowania w OPTeam S.A./ Product Manager. Zajmuje się szerokim spektrum działań biznesowych oraz technologii informatycznych. Od lat związany z firmą OPTeam S.A. w obszarach e-commerce tj: B2B i B2C jak również dedykowanych rozwiązań informatycznych dla rynku Uczelni Wyższych, Energetyki, Przedsiębiorstw oraz Administracji Publicznej. Główne obszary działań to analiza biznesowa, analiza techniczna, projektowanie nowoczesnych rozwiązań oraz architektury dla systemów OPTIcamp realizujących procesy biznesowe z wykorzystaniem inteligentnych nośników poświadczeń. Z zainteresowaniem śledzi postępy rynku Data Mining (MDM – Master Data Management; DQ – Data Quality) wykorzystywanych podczas optymalizacji oraz przetwarzania dużych zbiorów danych (Big data), do celów monetyzacji danych.

Jakub Bronczyk – menedżer ds. Kluczowych Klientów Sektor Enterprise, OPTeam S.A.
Od ponad 10 lat związany z branżą IT. W firmie OPTeam odpowiada za działania handlowe, sprzedaż i promocję oprogramowania dla biznesu. Głównie obszary działalności to aplikacje webowe w sektorze B2C | B2B |, systemy intranetowe, CRM, Workflow, ERP oraz szeroko rozumiana integracja systemów informatycznych.

Artur Loda – absolwent socjologii oraz komunikacji kulturowej, zajmujący się badaniami marketingowymi. Jest badaczem w firmie BCMM – badania marketingowe sp. z o.o.