fbpx

Nowa edycja Wieczorów z marketingiem

W czerwcu 2012 r., po 40 edycjach, zakończyliśmy organizowanie Wieczorów z marketingiem. Liczne głosy, w których wybrzmiewały żal i tęsknota, skłoniły nas do reaktywowania tych spotkań, aczkolwiek w trochę odmienionej formie.

Wraz z początkiem nowego roku, już 10 stycznia, rozpoczynamy kolejny cykl Wieczorów, w wersji 2.0.


Tematem przewodnim pierwszego będzie marketing eksportowy. Szczegółowe informacje prześlemy Państwu w najbliższym czasie. Wieczory z marketingiem były inicjatywą, która gromadziła oraz integrowała członków i sympatyków Śląskiego Towarzystwa Marketingowego. Zróżnicowana tematyka 40. dotychczasowych edycji, zapraszani interesujący goście, wystąpienia autorskie, spowodowały że Wieczory z marketingiem stały się wizytówka naszego Towarzystwa, inicjatywą, przez pryzmat której było rozpoznawane.
Nowo wybrany zarząd uznał, że po kilkumiesięcznej przerwie warto powrócić do inicjatywy organizacji comiesięcznych Wieczorów z marketingiem. Przy tej okazji dokonano przeglądu dotychczasowej formuły, w wyniku którego zdecydowano się na wprowadzenie kilku drobnych, aczkolwiek istotnych modyfikacji.

W nowej formule będzie więcej dyskusji, wymiany opinii – zarówno w trakcie, jak i po prelekcjach. Wydłużeniu ulegną przerwy, dzięki czemu uczestnicy będą mieli okazję odświeżyć stare i nawiązać nowe znajomości. Dzięki temu Wieczory będą znacznie lepiej pełniły funkcję integracyjną, dając szansę na nawiązywanie osobistych relacji w kuluarach. Uczestnicy Wieczoru z marketingiem będą informowani na bieżąco o planowanej tematyce kolejnego Wieczoru. Dzięki zaangażowaniu pana Tomasza Sobisza, wiceprezesa ŚTM, wracamy do charyzmatycznego dla śląskiego marketingu miejsca, jakim jest budynek Telewizji Polskiej przy ul. Bytkowskiej w Katowicach.

W trosce o jak najwyższą jakość Wieczorów, członkowie zarządu zobowiązali się do objęcia opieką przygotowań oraz nadzorowania poziomu merytorycznego wystąpień – szczególnie w tych obszarach, które ze względu na wykonywane obowiązki zawodowe są im najbliższe. Organizatorem i koordynatorem pierwszego Wieczoru z marketingiem 2.0 będzie Adam Latocha, wiceprezes zarządu ŚTM.

Zapraszamy do zarezerwowania sobie czasu na pierwszy Wieczór z marketingiem w formule 2.0 w dniu 10.01.2013, który poświęcony będzie marketingowi eksportowemu.